نوبت دهی

نوبت دهی در مرکز شماره  2 به صورت تلفنی با شماره های: 4-02536200192 از ساعت 8 الی 20

  نوبت دهی درمرکز شماره 1 کودکان به صورت تلفنی با شماره های: 0253664882-0253664883 از ساعت 10 الی 20

و کلینیک های  مراکز کامکار - شهید بهشتی (ره) و حضرت معصومه (س) از ساعت 13 الی 20 به صورت حضوری می باشد.

لینک های مرتبط
آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 209
بازديدکنندگان امروز: 133
کل بازديدکنندگان: 132018
بازديدکنندگان آنلاين: 7
زمان بارگزاري صفحه: 0.4836 ثانيه
منشور اخلاقی کارکنان

بسمه تعالی

منشور اخلاقی و اداری کارکنان کلینیک ویژه

اکنون که افتخار خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران برایم فراهم شده باید تمامی تلاش و همت خود را برای انجام هرچه بهتر وظایف شرعی و قانونی و مسئولیت های اداری بر مبنای باورها و ارزش های اسلامی و افزایش سطح رضایتمندی مردم به کارگیرم، خود را ملزم به رعایت اصول و مفاد زیر می دانم:

1- همه شهروندان در برابر قانون برابرند و باید با همه آنان در شرایط مشابه رفتار یکسان داشت. کارمندان باید در محدوده وظایف شغلی خود امکان دسترسی برابر به خدمات دولتی را برای همه شهروندان فراهم کرده و با آنان بدون هیچ گونه تبعیض رفتار نمایند.

2- هدف نهایی همه ارایه خدمات بهتر به مردم و شهروندان است.کارمندان باید در گفتار و کردار و نگرش های خود عنوان ((خدمتگزار مردم)) را متجلی سازند.

3- در تعاملات و رفتارهای خود با سایر افراد از قبیل مافوق ها، زیردستان، همکاران و مراجعان باید احترام آنان را حفظ نمایم. به انتظارات و احساسات دیگران اهمیت و ارزش گذاشته و بر مبنای اعتماد به طرف مقابل عمل کنم.

4- مسئولیت تصمیمات و اقدامات خود را برعهده گرفته و در مورد آنها به مردم و مراجع ذیصلاح پاسخگو هستم.

5- به رعایت نظم و انضباط در انجام فعالیت ها و حضور به موقع در سازمان توجه نمایم.

6- از امکانات، تجهیزات و سرمایه های نظام اداری حفاظت نموده و در استفاده موثر و مطلوب از آنها بکوشیم.

7- در انجام فعالیت ها و تعاملات، روابط خویشاوندی، قومی، جنسی، نژادی، مذهبی و غیره تاثیری در تصمیمات و اقداماتمان نداشته باشد.

8- روحیه انتقادپذیری داشته و انتقادات سازنده دیگران را به عنوان فرصتی برای اصلاح و بهبود فعالیتهایمان بدانیم.

9- همیشه و در همه حال رضایت خدای متعال را مدنظر قرار داده و برآنچه که خداوند امر یا از آن نهی می کند توجه کامل داشته و او را ناظر بر اعمال و کردار خویش بدانیم.

10- از افشاء اسناد محرمانه و تسلیم مدارک به اشخاصی که حق دریافت آن را ندارند خودداری کنم.

10- مردم و شهروندان به عنوان ذی حق هستند.تلاش نماییم با ایجاد ارتباط مناسب و ارایه خدمات بهتر، تصویری مثبت از دستگاه اجرایی و نظام اداری در ذهن آنان ایجاد نمایم.

11- به مراجعه کنندگان به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین، مقررات و ضوابط خدمت ارایه دهیم.

12- به ارباب رجوع احترام گذاشته و در استقبال و صحبت با آنان گشاده رو باشیم.

13- به نظم و آراستگی شخصی و محل کار خود توجه کنیم و پوشش متناسب با فرهنگ و موازین اسلامی و برخورداری از آراستگی و انضباط شغلی را برخود لازم می دانم.

14- روحیه کار جمعی را در خود تقویت کرده و در انجام فعالیت های گروهی مشارکت جو و مشارکت پذیر باشیم.

15- روحیه قدردانی از دیگران را در خود تقویت کرده و سعی نمائیم که این امر را در بین همکاران اشاعه دهیم.

16- تاحدممکن در حل مشکلات شغلی همکاران تلاش نماییم و از تجسس در زندگی خصوصی آنان پرهیز نماییم.